return of the dead blogger

it's been a while... without the great blogg of fröken danielsson, but hey! now i'm back!


Nej, jag kan inte hålla mig borta från detta utrymme i "molnet" där jag helt utan censur och eftertanke får kräkas ut mina tankar och åsikter. Vill man lyssna på skiten så får man...
Hörde en dokumentär om Google här om dagen. Om faran med Google. Om att Google vet vem du är, vad du gör på nätet. Vad du handlar. Vart du handlar. Google och Facebook har nyligen inlett ett samarbete. Google och den amerikanska underrättelsetjänsten har inlett ett samarbete.  Jag har en G-mail. Jag Googlar allt. Jag använder Googles webbläsare. Jag vill ha en "google-mobil".

Google äger mig.
Men jag klarar mig inte utan dem och är därmed oförmögen att göra någonting åt det.
Ta mig, ÄG MIG GOOGLE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0