privatbloggeri

hmmf. ja.
jag tänkte skriva någonting om att jag skulle privatblogga lite, så privat en blogg nu kan bli.
konstigt fenomen detta med bloggar, alla spyr ut sitt privata och man får passa sig så att man inte trampar i blafforna.
nåja.

om ett dygn sitter jag på planet till thailand.
det ska bli sjukt skönt.
allra mest skönt ska det bli att spendera lite tid med M.
han jobbar sjuuukt mycket just nu, så ja, gött ska det bli!

igår skulle jag och brudarna bowla + dricka vin, men när vi kom ner till bowlinghallen var det fullbokat, och sedan stängde det vid 22, säffle säffle säffle.

nåja, blev tuppen + kaffe här hemma i köket efter det, mumma.

well well, dags att dra fram resväskan.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0