DÅLIG!

jag är en sopa!
jag uppdaterar aldrig!
men hörrni, det är inte mitt fel!

kommunen, ja, viva la säffle kommun har en spärr för vad man får göra när man surfar på dess lina. ja, visst, man får exempelvis inte titta på filmer (YT), man får inte lyssna på radio, man får inte använda msn, man får inte blogga inom kommunens väggar.
Säffle-det nya Kina, det slutar inte där, vi har vågen som symbol. Filmen "The wave", ja, ni fattar.

Så, ring herr Bäckström och klaga på att ni inte får några roliga blogginlägg från mig!
NU!

nåja, nu ska jag göra lite fler annonser.
gillar livet, flera jobb på G och detta trots riksbankens räntehöjning.
hohooo? lågkonjunktuuuuren, var ääääär du?
-nej! fy, inget att skämta om.
"sverige får det tufft"
vi lär oss på vägen.


Låt mig citera den gamla hederliga Mr Keating;
life is a rollercoaster you just got to ride it!



God kväll!

Kommentarer
Postat av: Ida

Detta var nog mest för att han hade lite ångest över att han köpt tagentbordet :p

2008-09-17 @ 17:26:13
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/
Postat av: Ida

Föressten..jag såg i nån tidning (kommer inte ihåg vilken) att Markus Krunegård skulle spela i Karlstad men jag minns inte vart!! Har inte sett nåt på Nöjesbfabrikens hemsida..

Är det nåt du känner till?

2008-09-24 @ 01:02:51
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/
Postat av: Errke

tumme ner åt säffle kommun:P

2008-09-30 @ 08:30:44
URL: http://puppielove.blogg.se/
Postat av: mitha

Hej



skoj att du kikade in och att du är från Säffle!



Skrattar lite åt din text där uppe, man vet ju att maaaaaaaaaaaaassa i stan läser liksom ahha men jag tycker det är rätt kul ändå. ROligare är det ju när det kommer nån och faktiskt kommenterar också som du gjorde hos mig., Då blri jag glad!



Tack för dina tips om GI! Ska sätta mig o läsa på lite om det



Idag var jag så jävla chokladsugen men köpte mig nötter haha redig sörru, o nu ska jag iväg o träna



ha d gött, lägger till dig som favorit så jag hittar tillbaka



KRAM

2008-10-07 @ 19:23:20
URL: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0