"247"




I torsdags begav jag mig till KAU för att checka in på 24-timmarsutmaningen, en tävling i idégenerering och så :)
I 24 timmar var vi, ca 40 personer instängda i ett rum, där vi serverades mat, kaffe och obegränsat med Reb Bull.
Vi var indelade i lag, fem personer i varje, och varje lag fick ett uppdrag, som skulle lösas och efter 24 timmar redovisas inför en rad domare. Under dygnet hade vi en rad deadlines, 15.00, 20.00, 01.00, 09.00 och sedan skulle resultatet redovisas för domarna. I potten fanns en resa till New York.

Tyvärr vann mitt lag inte, men vi kom på en hedrande tredjeplats, vilket man ju får vara mycket nöjd med!
Sjukt roliga 24 timmar som jag inte skulle tveka på att göra om igen!

Väl hemma, efter en något vinglig färd hem på fredagen, däckade jag i soffan och märkte inte ens när M kom hem.
Helgen har spenderats hemma (gud så skönt det är att vara ledig på helgerna!), jag har sytt gardiner, lagat massa god mat, städat, tvättat, krattat löv och plockat ihop alla trädgårdsmöbler och gasolvärmare(nu kan det bli vinter, tycker jag).

M har tagit upp byggandet här hemma igen.
Snart är övervåningen klar, can't wait.
Frågan är vad vi ska ha i alla rum.
Bör kanske skaffa någon inackorderad, för någon barnkammare är det inte tal på!

Nu ska jag krypa in under en filt och läsa projektledningsmetodik!

Tjao!

Kommentarer
Postat av: anje

men åh vilken kul grej de där verkade som! funderar på om jag ska dra me min man på nåt liknande, 24 timmar instängd i huset - få upp så mycke packat som möjligt..lär ju inte bara bli tavlor o glas, utan även mej som ligger på golvet efter alla timmar..haha!

synd på resan till new york dock, hade ju vart fränt!

2008-11-05 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0