Sune



Jag hade tänkt att denna bloggs nivå skulle vara hög. Inte handla om triviala ting. Men då återstår ju några alternativ:
-Bitchbloggen, jag hatar allt hatar alla låter jävligt tuff men är egentligen en mes. (inte min grej)
-Politiska bloggen, jag hatar partipolitik, det är förlegat, så, nej tack till det också.

Jag får nog nöja mig med att blogga om triviala ting, så som katter, jobbet, samboliv och kön på ICA, hoppas det är ok med dig?

Nu tänkte jag till exempel blogga om min katt, Sune.
Han är världens bästa katt, och tydligen även världens kåtaste.
Han tycks inte riktigt ha förstått att han är kastrerad utan juffsar på grannkattan så fort möjligheten ges. BOCK!

Nåja, igår plockade jag ÅTTA fästingar under hakan på honom. ÅTTA, äckelpäckeligt. Inga probs dock, han lägger sig så snällt på rygg och spinner.

Tjao bella.

Kommentarer
Postat av: anje

nope, ingen tillökning här inte! vi är bara hundvakt! :)

waica är på semester hos min lillebror hon så jag bytte ut henne mot två andra kan man säga. :D



sicken söt liten katt du har då! sune - han passar bra ihop me min signe tycker jag. hihi! :)

2008-07-16 @ 00:14:45
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0