Om Putte i Parken och att vara riktigt, riktigt korkad

Igår var jag sådär dum.
Riktigt dum.

Jag sprang 5:an, utan att stanna. Jag sprang hemifrån och till 5:an, utan att stanna. Jag sprang över 6 kilometer, utan att stanna. Jag höll på att spy i en uppförsbacke men sprang vidare, utan att stanna.

Jag får sådana ryck ibland. Jag joggar runt 5:an, upptäcker att jag klarade det och tycker att jag nog inte är så himla otränad, och springer inte igen på två månader. SMART BRUD!

Nog för att jag har accepterat att jag är en bredarslad livsnjutare som inte tackar nej till ett glas rött och en bit mörk choklad eller en middag på krogen, men man får ju försöka... Så, nu dröjer det säkert 4 månader innan nästa varv runt femman... men hey! Sååå otränad kan jag ju inte vara ;)


Jag har upptäckt värsta bästa festivalen : Putte i Parken  i Karlskoga. Jag har övertygat M om att vi ska dit, någon som vill med?

HALLÅ! MUSTASCH, TURBONEGRO, MARKUS KRUNEGÅRD, MAGNUS UGGLA, LILLASYSTER, SOUNDTRACK OF OUR LIVES.

http://www.putteiparken.se


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill verkligen på den festivalen..men jag ska på bröllop på lördagen :(

2008-07-20 @ 09:01:19
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/
Postat av: anje

NÄÄÄJ, har jag missat putte i parken?!?! :(

2008-08-07 @ 18:36:50
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: Yvdal

Om du var på putte i parken hoppas jag verkligen att du såg Teddybears ! de är grymma som fan.

2008-08-07 @ 18:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0