"det känns rätt gött faktiskt"

Ja, det gör det!
Riktigt gött!
:)

Igår var jag m, stefan och maria, anders och malin, fidde och caroline på sund och käkade julmat, drack öl och snaps tills det sprutade ut genom öronen!  Sedan var vi hemma hos oss och drack o åt ännu mer, myyyyyys!

F & C kastade in handduken strax innan tre inatt.
För några timmar sedan lämnade jag mannen och skuttade, pigg som en lärka, ur sängen och skuttade vidare hit till kontoret för att jobba i några timmar.

Just nu känner jag mig så jäkla glad!
Det är andra advent, när tidningen sedan är klar i slutet av veckan kan man börja slappna av, tänka sig, jag längtar faktiskt till jul! :) :) :)

(ursäkta min supertråkiga blogg, inte det minsta bitter utan bara lallande glad, skittrist, ska skärpa mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0