om världens bästa...

... föräldrar
... sambo
... diet


-igår spenderade jag 4 timmar med mor och far på deras balkong/altan. det var gött! vi satt och rökte pipa med körsbärstobak tills vi inte orkade vara ute i kylan längre. de är bäst, i love them oh sooo much.

-när jag kom hem framåt 23 tiden hade vi nästan en hel altan, tak och allt, nästan. han är duktig sambon (och brorsan som hjälper till förståss) :)

-nu har jag läst på ännu mer, och mina provsvar talar dessutom sitt tydliga språk; GI is tha shit. om kolesterolet SÄNKS av att äta fett, så är ju allt jag lärt mig fel. MERA FETT och mindre kolhydrater är det som gäller, jag har gjort det förut. Nu har jag dessutom bästaste I med mig så nu kör vi!

-imorse vaknade jag med nackkrage, en ullig grå sådan, ja, vi har lättat på reglerna, numer sover sune i vår säng.



Kommentarer
Postat av: marice

mmm en liten 2 bent valp ;-) Allt bra?

2008-08-11 @ 15:02:34
URL: http://maricedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0