Jag är ...



Jag är en liten människa.
Ibland, eller ja, så fort jag är ute och reser, och oftast när jag sitter på planet hem, blir jag så förundrad.
Då slår det mig att alla människor jag sett, pratat med fortfarande lever och att allt rullar på.
det är nästan så att jag tänker mig att när jag inte är på "Goan wave" på stranden i Calangute så står tiden stilla. Den söta indiska damen har inte bakat några "cheese garlic naan" när inte JAG varit där. När jag inte bor på vandrarhemmet i Rom så har den afrikanska mannen som hängde utanför och rökte joints inte rört sig. 
När jag sitter där på planet hem så har tiden stannat.

Okej, skratta ni, men exakt så liten är jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0