18:02

Jag är ingen bra uppdaterare, men jag tycker att det är kul att ni, ett 15-tal personer, går in här och kikar varje dag.
Trots stiltjen!

Igår var jag och Anna på Boda Borg och föreläste inför ett gäng tjejer som ska starta eget.
Det var jättekul, som vanligt! Tycker att det är himla kul att vi blev inbjudna.
Inspirera var vi där för att göra, och jag tror att vi lyckades!

Det är så himla kul att prata inför folk och lyckas inspirera :) hade jag varit religiös kanske prästyrket hade varit något...

Nåja, efter föreläsningen var vi med och lekte på boda borg, hej och hå, hjälp så kul det var, mina knän ömmar dock ganska kraftigt idag!

Sedan sist har företaget flyttat till "city", jag pluggar på, och trivs!

Den 23-24 oktober ska jag vara med i en tävling! Uppdrag 24!
:)
Hejja på mig då, då!




PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0