"The game"



jag shoppade loss på "adlibris" för några dagar sedan och klickade hem ett tiotal böcker för 200 spänn.
beställde en rad klassiska alster så som Processen av Kafka och Brott och straff av dos... eh... ska inte ens försöka stava... :)
en av böckerna var "The game" eller "spelet" som den heter på svenska.
nåväl, jag fick paketet igår och den första bok jag grabbade tag i var "Spelet".
Den handlar om det sociala spelet, och framförallt om hur man raggar.
Den riktar sig till män, och ska alltså avslöja en rad hemligheter om vad det är vissa "har" och andra saknar, och hur man skaffar "det".

Kul att läsa om vilka problem ni karlar har... lättvindigt att vara tjej ibland.

Streckläste halva boken och är spänd på fortsättningen!
Frågan är vad jag ska med min nyvunna kunskap till.
Ragga brudar? Nä, verkligen inte
Ragga grabbar? Näää

Kanske kan jag märka vilka jag möter på krogen som har läst boken.
Ah, evil plaaan.
Så, ni karlar där ute som läst boken, ge er inte på mig! Jag går inte på era trix ;)... inte för att jag hade gjort det ändå men, haha, fan, nu har jag snurrat in mig här, eeeeh.

/den upptagna bruden

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ser verkligen fram emot kvällen! Tyvärr så var han väldigt hes när han var med i Efter tio imorse men jag hoppas det går bra ändå!

2008-10-31 @ 14:19:57
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/
Postat av: Agneta

AHA!!!!! Så det är här du håller till nu för tiden! Kommer igen....tro mig :) Hoppas allt är bra med dig.

2008-11-02 @ 21:18:44
URL: http://agge.blogg.se/
Postat av: Xhevdet

Lätt en av mina favoriter :) Så underbart rolig den är ! Dock onödig att läsa för min del :P

2008-11-19 @ 00:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0