om tankens kraft

alltså..
jag har ju ett ganska kreativt jobb... men det är svårt att vara kreativ hela tiden,
jag har dock upptäkt att jag har "kreativa timmar" på dygnet, runt 23-02 kommer alla bra idéer.
och då brukar jag bestämma mig för att komma på någonting bra.
det funkar!

jag tänker mig att jag kan bli framgångsrik inom.... eh.... höjdhopp.... inom ett år.
bara jag hoppar under mina "hopptimmar" (och utmaningen består i att hitta hopptimmarna) så slår jag lätt världsrekord inom ett år.


Kommentarer
Postat av: anna

du är SÅ underbar, detta fick mig att skratta högt :D

borde vara ett inlägg i vår blogg! folk behöver skratta lite :)

2008-11-11 @ 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0