Frys


Ibland undrar jag om det inte hade varit bättre om mitt huvudsakliga arbetsredskap hade varit typ spade, eller varför inte hammare...? De är åtminstone såpass enkla att man förstår dem. Varför mitt älskade indesign helt plötsligt bara fryser kan jag verkligen inte förstå. Och varför gör det alltid det mitt i tryckveckan? Hög belastning?

Näe, en spade fryser inte. Den går av, och då lagar man den. Ett indesign lagar man inte, man köper nytt, och det kostar multum.


Just nu lyssnar jag på Markus Krunegård och skriver reportage, det känns himla fint, fint som snus faktiskt. Om jag helt plötsligt skulle bli fjortis skulle Markus Krunegård bli min hjälte. Jag skulle inte analysera sönder Kents "Utan dina andetag" utan Krunegårds "Jag är en vampyr". Åh, jag älskar att bli sådär fjortisförtjust i en låt, fjortis är bra när det kommer till sånt.

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Emelie

thanks h'un.. :) det var trevligt att se er sist och att ni kom och lyssnade.

2008-07-14 @ 22:10:48
URL: http://labelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0