2008!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Är inte så mycket för sådantdär...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
 
Norge, Danmark, Tyskland, England, Italien och Frankrike (skrev Italien och Rom först.... hm, smart?? någon?)


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En vältränad kropp, precis som alla andra år och ett vitmålat tak + nya tapeter i tvrummet/hallen.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas
Haha, jag är superkass på datum, men jag minns när jag fyller år ;)

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag äger ett företag som faktiskt tjänat pengar :D

9. Största misstaget?
Just nu tänker jag bara på en piiiinsam sms-incident, men utöver det... hm... kanske att slita ut sig onödigt mycket i början av året med ett nystartat företag + mer än halvtid på bingon, höll på att ta död på både mig och samborelationen...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, pepparpeppar

11. Bästa köpet?
Köper inte så mycket saker.... men jag är nöjd med min och M's små resor. Rom, Köpenhamn och Paris (som jag iofs blev bjuden på...).

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, utan tvekan!


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, företagets utveckling är ju kanonkul! Sedan är jag nöjd över att jag började plugga lite, det var en vettig kurs! 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I kissed a girl, inte för att den är bra utan för att den är så grymt dålig och har spelats sönder någon kopiöst, i hate it.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ungefär som vanligt tror jag :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ätit GI, mår ju sååå mycket bättre av det!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit pms-grinig?


18. Hur tillbringar du nyår?
Inte bestämt ännu


19. Blev du kär i år?

Varje dag! 

20. Favoritprogram på TV?
Boston tea party


21. Bästa boken du läste?
Hm, minnet... Återkommer med det...

22. Största musikaliska upptäckten?
Markus Krunegård och Veronica Maggio

23. Något du önskade dig och fick?
lite stabilitet i tillvaron, pengar, kärlek, nästan normala arbetstider eller arbetsmängd...


24. Något du önskade dig men inte fick?

En lön som motsvarar arbetsbelastningen och en riktig långresa!

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Den var toppen! Jag blev väckt av Mats och Hampus och på verandan stod en underbar frukost med nybakt bröd, omelett, färskpressad juice och TÅRTA framdukad! Sedan hade jag fika på eftermiddagen med hela familjen, morfar, moster, mamma o pappa, brorsan osv. På kvällen bjöd M på mat på Harrys. Mys!

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Nä, eller ja, som sagt, mer GI

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Stressad slacker... :S

28. Vad fick dig att må bra?
 
Mina vänner, familj och underbara M


29. Vem saknade du?



30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Har nog tyvärr inte träffat så mycket nya människor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0