Utkast: Rolig listan ...



Rolig listan om mig:

namn: Caroline Danielsson
födelsedag: 28 Juli
födelseort: Karlstad
uppvuxen i: Säffle
bor: Säffle
ögonfärg: Blågrå
hårfärg: Brun
pluggar: Projektledning 50% på Karlstad Universitet
familj: Mats, Hampus, Sune, Mamma, Pappa, bror


FAVORIT...
färg: Går inte att välja en ju. Men måste jag så blir det vit.
plats: Vår nybygda altan :)
land: Indien
bok: "Att välja glädje" Kay Pollak, min husgud
fordon: Är båt ett fordon så väljer jag det. :)
film: Jag har alltid gillat "Gökboet"
djur: Hund
affär: ICA, där jag handlar mest åtminstone
serie: Följer ingen serie, men Grey's försöker jag titta på..
café: Jaa du, Kafferepet!

plagg: Hm, jag gillar min svarta "Stella McCartney"-skjorta med bar rygg som jag köpte i London very much!
skor: Mina svarta pumps med öppen tå
aktivitet: eh? kaffe och skvaller?

BRUKAR DU...
titta på dig själv i spegeln: Jodå
gnälla: försöker att låta bli..
skrika: Ja, när någon skrämmer mig, fattar inte, har blivit tok-lättskrämd!
sova: Ja...
försöka vara annorlunda: nej, det är inget jag försöker med. Är nog ganska vanlig...
klä dig i svart: Ja
gå till kyrkan: Nej, bara vid högtider inom familjen. Är inte medlem i svenska kyrkan.
gå i skolan: Någon gång i veckan ja
röka: Nej, feströkt lite men blir så jäkla dålig... dessutom festar jag knappt längre.
hata folk: Nej, jag hatar nog ingen, det tar för mycket energi
lita på folk: På tok för ofta

NÄR...
Köpte du något senast: För tre timmar sedan köpte jag en Kycklingsallad
Kramades du senast: För en kvart sedan


VEM...
Saknar du: Mormor
rörde dig sist: Mats
vill du slå: eh... mike tyson hade ju varit tufft att ge en smocka...
kramade du sist: Mats
vill du vara som: ??
sårade dig sist: Vet faktiskt inte... 
gjorde dig riktigt glad senast: jag blir glad för en massa småsaker hela tiden... sist blev jag nog glad för att jag orkade ta itu med tvätten när jag kom hem ikväll.

HAR DU... 
brutit några ben någon gång: har haft helgipsat ben en gång och stukat fötterna vid ett flertal tillfällen.
några piercings: Hål i öronen och igenväxt i läppen
egen dator: Nä, eller jo, på jobbet
gjort bort dig rejält: 1 miljon gånger
bra självförtroende: I grunden ja. Sedan har vi väl alla våra svackor..
kysst någon: Ja
varit/är kär: Jadå

HUR...
svarar du i telefonen: hej det är Caroline
mycket pengar har du: På tok för lite
ofta bäddar du sängen: Tok-sällan
ofta städar du: Tok-sällan
många stör du dig på: ingen jag orkar komma på
ofta träffar du din familj: Mamma, Pappa, bror några gånger i veckan, Mats varje dag!

TROR DU...
att du kommer bli något: Det är klart!
på gud: Nej
på rymdvarelser: Det vore konstigt om vi är ensamma i universum
att folk tycker om dig: Jag vet inte... förhoppningsvis gör några det.
på ett liv efter detta: Nej

ÄR DU...
förstående: Det tror jag
osäker: Ibland, men oftast inte
intressant: Beror på vem du frågar
hungrig: Nej
smart: Ja, hyfsat
barnslig: jag har mina stunder... :)
liten: Nä, 176 cm över havet
frågvis: Det är ett av mina signum...
organiserad: Nä, inte tillräckligt.
hälsosam: Periodare
blyg:
ansvarsfull: Ja
arg: Nej
ledsen: nej
glad: För det mesta
Lätt att förföra: Det beror på vem du som förför är hahaha
bra på att ge komplimanger: Det tror jag

VÄLJ
katt eller hund: hund
vit eller svart: vit
varmt eller kallt : varmt
vatten eller land: vatten
sex eller kyssar: same shit
telefon eller internet: internet
musik eller teater: Musik
bok eller film: vok
leva eller dö: LEVA!

Komedi eller skräck: Skräck

Pirat eller Viking: Pirat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0