Till chefredaktör på diverse tidsskrift

jag är fruktansvärt trött på folk som säger att det inte finns några jobb, utan att de verkligen ansträngt sig för att få något. (det är helt ok för mig om ni snor detta brev och sätter in ert namn och ert nuvarande jobb ist för mitt)

Hej!
Jag heter Caroline och jag söker jobb hos er. Som chef. Ja, boss liksom. Jag vill och kan besluta om allt. Jag kan tänka mig att börja som redaktionschef eller allra minst layoutansvarig.
Jag är bara 21 men tror att jag är 41 och har stenkoll på allt.
Jag är egen företagare och driver en gratis månadstidning som delas ut här på landsbygden samt en reklambyrå. Tidningen delas ut i 14 000 ex varje månad och intäkterna kommer helt och hållet från annonser. Jag säljer alltså annonser, producerar annonser, skriver reportage, fotar, fakturerar och allt däremellan. Tidningen läser du här : http://annonstidning.se/.

Så, är du som jag en gambler som vågar satsa på ett wildcard?  Ring mig! 0730355055


FÖRLÅT, jag är torr, ack så torr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0