hemlängtan

natt till igår skickade vi tidningen till tryckeriet,
03:30  var allt klart, så igår hade vi en ledig dag!

M väckte mig 12 och vi drog till hotellet för att käka frukost/lunch :)

efter det drog jag igång ett gediget städande, skurande, fönsterputsande som pågick fram till 22 igår kväll, förutom ett avbrott för gardinshopping! jag bytte gardiner i ALLA rum, dammade alla hyllor osv

nu sitter jag alltså på kontoret och LÄNGTAR hem, vill tända värmeljus och njuta av vårt nystädade och snygga hem :)

tack gode gud, det är fredag! (och jag är leeeedig i helgen)

Kommentarer
Postat av: Kimmelim

Alltid härligt när allt är välstädat och organiserat. Då trivs man ju 100ggr bättre än om det inte är det.

2008-10-23 @ 11:26:59
URL: http://kimmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0