Utmattad, vem? JAG? Vi? Näää

Här följer ett scenario, och såhär är det i 9 fall av 10 hos oss på kvällarna:

Vi kommer hem runt 23, dricker en kopp te och myser. Fixar med saker på datorn, hänger tvätt eller städar lite. Sedan sätter sig den ene av oss i soffan, varpå den andre sätter sig bredvid, och inom loppet av cirka 45 sekunder har båda somnat. Och där sover vi. Sittandes i soffan med huvudena lutade mot varandra i några timmar innan jag vaknar och släpar med M till sovrummet.


" Två egna företagare i samma hushåll är en för mycket "


Kommentarer
Postat av: anje

haha! härligt liv! här funkar det nääästan på samma vis förutom att sambon somnar me sitt huvud i mitt knä o jag sitter o suckar över hans megatrötthet! ;)

2008-08-28 @ 14:10:26
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: anje

javisst! tre stycken småttingar! :) nu är det lite krångligt här för jag har lovat bort katt till en tjej som vill se dem först när de är 4 veckor, o hon vet inte om hon vill ha en eller två! haha. men det förstås, lilla iris ska ingenstans än, för hon ville isf ha två hanar..! så vill ni ha en tjej så kan hon tingas! :)

2008-09-04 @ 13:07:59
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: anje

ah, ok! ingen fara då vettu! :)



jag pluggar upp mina betyg från gymnasiet på lärcenter, så denna terminen läser jag psykologi, etik o livsfrågor, samhäll, engelska..hmm..nåt mer kanske? ja svenska oxå..och stresshantering eller va kursen hette.. :) mycke att hålla reda på! :D

2008-09-09 @ 16:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0